نهال گردو تویسرکان
نوشته شده توسط : زهرا

نهال گردو تویسرکان

از ارقام بسیار بی نظیر می توان به نهال گردو تویسرکان که مقاومت عالی در برابر سرما دارد اشاره کرد.گردو دارای امگا3 است که بسیار برای مغز و بدن مفید است.گردو برای سوخت و ساز و انرژی بدن مفید است.انواع متفاوتی از نهال گردو در ایران و جهان می باشد که می تواند باردهی زیادی را نصیب باغدار کند.

نهال گردو تویسرکان از دسته ارقام بسیار خوش طعم می باشد که باردهی بسیار خوبی را در هنگام اصلاح این رقم در حالت پیوندک بوجود آمد.در ابتدا که این نهال گردو را کاشته اید نمی توان انتظار باردهی زیادی را داشت اما با گذر زمان و از سن 5 سالگی باردهی همینطور زیاد می شود.

خصوصیات نهال گردو تویسرکان

در یک باغ چند هکتاری که می خواهید برای خود نهال گردو تویسرکان را بکارید باید به فاصله ی بین آنها بسیار توجه کنید.هر نهال گردو بهتر است برای راحتی فاصله بین درختان فاصله بین آنها رعایت شود.نهال گردو را نمی توان در خیلی فاصله نزدیک دریا کاشت.

رطوبت زیادی و یا خیلی کم نهال را از بین می برد.نهال گردو تویسرکان از عالی ترین و محبوب ترین ارقام نهال گردو در ایران است که بدلیل طعم خوبش مورد استقبال همگان قرار گرفته است.هر نهال گردو را می توانید براحتی از مراکز کشاورزی تهیه کنید.

این نهال گردو در هوای معتدل با خاکی حاصلخیز و آبیاری مناسب بشدت رشد خوب و بی نظیری را خواهد داشت.از فروردین می توانید کاشت این رقم را شروع کنید.نهال گردو تویسرکان زودگل است و کمی مستعد سرمازدگی قرار می گیرد.اگر بتوانید در سرما و گرما آن را محافظت کنید حتما گردو با رشد و کیفیت بهتری بار می دهد.

مزه فوق العاده و عالی را در نهال گردو تویسرکان می توانید متوجه شوید.ایران با وجود تولید نهال گردو بسیار خوب توانسته دومین کشور صادرکننده گردو در جهان باشد.بازدهی این گردو را را می توان متوسط در نظر گرفت.

پوسته آن براحتی جدا می شود و کاغذی است.مغز این گردو روشن و پر می باشد باید بین 500 تا 1500 متر از دریا فاصله داشته باشد.گردو درشتی است که حدود 16 گرم وزن دارد که مغز درونی آن بسیار پر است.

در یک زمین یک هکتاری که 300 اصله کاشت می شود باید فاصله ی 7*6 را در نر بگیرید.قدرت رویشی این رقم را بالا گفته اند.میزان باردهی در باغات تا 6 تن نیز مشاهده شده است.اگر قرار باشد نهال گردو مناسبی را انتخاب کنید می توانیم نهال گردو تویسرکان را به شما معرفی کنیم.

نهال گردو

خرید نهال گردو

انواع نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو در کرج

نهال گردو تویسرکان

نهال گردو چندلر

نهال گردو خوشه ای





:: برچسب‌ها: نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,انواع نهال گردو در ایران,انواع نهال گردو در کرج,نهال گردو چندلر,نهال گردو خوشه ای,نهال گردو تویسرکان ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: